Implementacija online sustava baze znanja
Interni prijenos znanja i informacija
Za potrebe razvoja, pružanja korisničke podrške, prodaje ili administrativnih poslova nemam centralno mjesto izvora važnih informacija o proizvodu ili specifičnostima klijenta *
Potrebne informacije za realizaciju mojih zadataka uglavnom dobivam (moguće više odgovora) *
Proces pronalaska informacija uzima mi previše vremena *
Teško dostupne informacije uglavnom se pojavljuju (moguće više odgovora) *
Smatram da bi online KB sustav olakšao interni prijenos znanja *
Obrazloži
Interne radionice za nove proizvode i specifične slučajeve koji bi bili popraćeni s pisanim specifikacijama i video uputama bi bili korisni za interni prijenos znanja *
Smatram da bi sljedeće kategorije KB sustava trebale biti uključene *
Proces ad hoc prijenosa znanja drugim kolegama događa se *
Ponavljanje primopredaje istih informacija različitim ili istim kolegama je *
Smatram da je unatoč online KB sustavu osobni kontakt i razmjena informacija s kolegama koji su radili na konkretnom slučaju neizostavan *
Interni portal unutar kojeg bi se na strukturiran način objavljivale važne informacije, poslovni uspjesi i postignuća, događanja, predstavili novi kolege, korisnici, proizvodi, interne i eksterne radionice smatram *
Prijenos znanja u komunikaciji s vanjskim korisnicima
U komunikaciji s korisnicima dobila/o sam povratnu informaciju da word upute nisu praktične *
Upute koje se eksternim korisnicima šalju u obliku word dokumenta i uputa unutar e-mail poruke smatram (moguće više odgovora) *
Ukoliko želiš, obrazloži svoj odgovor