FAQ
Ovdje pronađite odgovore na najčešće postavljena pitanja.
Hatch! - backoffice aplikacija za tvrtke
Započeli smo s radom u Hatch!-u, no početni dashboard mi ne prikazuje sve podatke?
Jesu li svi meni vidljivi kupci u back office-i moji lojalni kupci?
Mogu li vidjeti što kupci kupuju i koliko troške u drugim tvrtkama putem Hatch!-a?
Ne možete. Podatci su na razini svake tvrtke i odnosa sa svakim kupcem strogo povjerljive.
Mogu li se obratiti kupcima drugih tvrtki i pozvati ih da postanu i moji lojalni kupci?
Koliko najdulje može trajati marketinška kampanja?
Mogu li danas kreirati objavu ili marketinšku kampanju te istu objaviti odmah?
Moja marketinška agencija zainteresirana je raditi u Hatch! aplikaciji - može li dobiti pristup?
Moram li se priključivanjem u Hatch! prilagoditi postojećim Hatch! uvjetima korištenja kao i uvjetima sigurnosti i privatnosti u skladu s GDPR-om?
Hatch! - POS aplikacija za tvrtke
Prvi put radim s Hatch! POS aplikacijom. Kako započeti?
Rub ekrana Hatch! POS aplikacije je siv i ne klijentima ne mogu obračunati popust korištenjem Eggova. Što mogu napraviti?
Može li kupac skupljati i trošiti bodove navodeći samo svoje ime i prezime, bez da ima karticu ili mobilnu aplikaciju sa sobom?
Kupac se mora minimalno identificirati ID brojem koji se nalazi na kartici ili mobilnoj aplikaciji. Operateri na blagajni nemaju mogućnost s podatkom imena kupca pokenuti transakciju skupljanja i potrošnje Eggova.
Mogu li kupci naknadno dostaviti račun za dodavanje Eggova?
Hatch! - backoffice aplikacija za partnere
Marketinška smo agencija i željeli bismo našim klijentima trgovcima ponuditi Hatch! aplikaciju te unutar iste za njih provoditi marketinške aktivnosti i pratiti rezultate. Nudite li tu mogućnost?
Nudite li poseban pristup aplikaciji implementatorima ili agencijama kako bi kroz jedno sučelje upravljali većim brojem tvrtki?
Koje ovlasti možemo imati kao agencija ili implementator u Hatch! za pojedinu Hatch! tvrtku?
Što je predviđeno Hatch! Partner programom da implementator ili agencija radi za klijenta?
- otvarati prodajna mjesta dodavanjem opisa i slikovnog sadržaja te ikona za Hatch! tvrtku
- otvarati operatere
- definirati bodovni sustav i pravila nagrađivanja
- kreirati raspone starosne dobi za analitiku
- kreirati atribute po kojima se klijenti prate
- kreirati sadržaj i uvjete objava i marketinških kampanja
- pratiti analitiku i rezultate
- kreirati liste kupaca
- pružati 1st line podršku Tvrtkama
- administrirati podatke kupaca (ispitanika)
Što nikako Hatch! Partner kao implementator ili agencija ne može radi za klijenta?
- kreiranjenove tvrtke unutar Hatch! aplikacije
- dodjeljivanje prava pristupa Hatch! Partnerima pojedinim Hatch! tvrtkama po nalogu Hatch! tvrtke
- Instalacija Hatch! POS aplikacija i integracija s POS sustavima
- Tehnička podrška i održavanje aplikacije
Mogu li vidjeti što kupci kupuju i koliko troške u drugim tvrtkama putem Hatch!-a?
Samo ukoliko imate ovlasti kao agencija ili implementator upravljati podatcima te tvrtke.
Mogu li se obratiti kupcima drugih tvrtki i pozvati ih da postanu i moji lojalni kupci?
Koliko najdulje može trajati marketinška kampanja?
Mogu li danas kreirati objavu ili marketinšku kampanju te istu objaviti odmah?
Instalacija i prava pristupa ERP VIRGA aplikaciji
Kako mogu preuzeti ERP VIRGA aplikaciju na svoje računalo?
Za daljnje korake, u ovisnosti o operativnom sustavu na Vašem računalu, slijedite upute iz priloga (Virga instalacija.do
Radi li ERP VIRGA i bez internet veze?
Može li s jednim prijavkom raditi više osoba istovremeno u ERP VIRGA aplikaciji?
Ne može. Prijavci ERP VIRGA dodjeljuju su pojedinačno imenovanim korisnicima - operaterima te iste niste ovlašteni dijeliti s drugim, neovlaštenim osobama.
Je li licenca ERP VIRGA vezana za računalo i na koliko računala mogu instalirati VIRGA-u po svakoj licenci?
ERP VIRGA licenca nije vezana za pojedino računalo te ste ovlašteni VIRGA Launcher instalirati na neograničenom broju računala. Rad s jednim prijavkom moguće je realizirati istovremeno samo jednom, tj. pokušaj istovremene, dodatne prijave s istim korisničkim podatcima na istom ili drugom računalu, automatski će izvršiti prekid rada po prethodnoj prijavi.
Iznimku predstavljaju VIRGA mobilne aplikacije i ERP VIRGA POS aplikacija koje se lokalno instaliraju na računalo. Ovdje vrijedi 1 licenca = jedan uređaj.
Upravljanje lozinkama ERP VIRGA
Na koji način mogu promijeniti lozinku?
Postoje dva načina:
1.
Prilikom prve prijave u program ponudit će se izmjena lozinke gdje je potrebno upisati staru lozinku, zatim novu lozinku i ponoviti upi nove lozinke.
Spremanjem izmjena pohrani se nova lozinka
2.
Duplim klikom na korisničko ime ispisano u desnom gornjem kutu podigne se maskica koja po prethodno pojašnjenom postupku omogućuje izmjenu lozinke.
Na koji način mogu pohraniti pristupne podatke za prijavu na ERP VIRGA aplikaciju?
Potrebno je pokrenuti ikonu za prijavak u program, zatim upisati korisničko ime i lozinku i prije same prijave, desnim klikom na gumb 'Prijava' odabrati opciju 'Zapamti prijavu'. Kod idućih prijava dovoljno je desno kliknuti na 'Prijava' i odabrati 'Prijava korisnika' čime će se automatski popuniti korisničko ime i lozinka.
Zaboravila / io sam lozinku za prijavak u ERP VIRGA aplikaciju?
Zaboravljenu lozinku možete zamijeniti novom. U prijavnom ekranu Virge kliknite desnim klikom miša na gumb Prijava i odaberite opciju Promjena lozinke. Zatim kliknite na 'Zaboravili ste zaporku?' i slijedite daljnje korake. Na vaš mail stići će informacija o promijenjenoj privremenoj lozinci s kojom ćete se moći prijaviti u Virgu, a program će vas odmah zatim pitati da tu privremenu lozinku zamijenite novom, samo vama znanom.
Poteškoće s pristupom i radom u ERP VIRGA aplikaciji
Zablokirao sam pristup Virgi (blokada IP adrese), molim ukloniti blokadu. Što napraviti?
Blokada IP adrese se može ukloniti jedino od strane Login-a prijavom na e-mail helpdesk@login.hr
ERP VIRGA javlja ORA grešku (npr ORA 01403). Što napraviti?
Nakon što se na ekranu pojavi greška koja u opisu sadrži riječ 'ORA' (skraćenica za Oracle) kliknite na OK, a nakon toga, za uvid u detaljniji opis greške, potrebno je pritisnuti tipke na tipkovnici Shift+F1. Tada će se pojaviti novi podekran u čijem će donjem dijelu ekrana biti prikazan opis greške. Ukoliko vam opis greške nije razumljiv te i dalje niste sigurni što je potrebno poduzeti, uslikajte taj novi ekran i kontaktirajte korisničku podršku.
ERP VIRGA javlja 'FRM' grešku. Što napraviti?
Svaka greška ima svoj broj te se uz riječ FRM uvijek nalazi neka brojčana oznaka. Ukoliko taj broj počinje s 2, radi se o grešci za koju je jednostavno i lako naći tumačenje. Greške s početnim brojem 2 možete pretražiti unutar modula Šifarnik grešaka. Šifarnik grešaka ćete pronaći među ostalim šifarnicima na raznim mjestima Virga aplikacije (npr. u ulozi Računovođa). Unutar tog šifarnika pronađite (pomoću tipki F7-F8) grešku s tim brojem i dobit ćete odgovarajuće značenje iste. U slučaju da greška ne počinje s brojem 2, za njeno tumačenje kontaktirajte korisničku podršku.
ERP VIRGA konstantno javlja grešku iz koje se ne može izaći. Što napraviti?
U slučaju kada postoji veći set podataka te se generirala greška koja pojedinačno prolazi po svakoj stavci prije nego dozvoli nastavak rada, čini se da nije moguće izaći iz maske. U tom slučaju moguće je na prisilan način prekinuti rad u programu istovremenim pritiskom na tipke tipkovnice ctrl+alt+delete ili desnim klikom na donju alatnu traku desktopa te odabirom opcije 'Task manager' (Upravitelj …) te u ponuđenim procesima odabrati 'Java' proces i pritisnuti 'End proces'. Ponovno se logirati u program.
Početna stanja i šifrarnici u ERP VIRGA aplikaciji
Kako otvoriti i dozvoliti knjiženje u novoj poslovnoj godini?
Uputu za otvaranje nove poslovne godine pronaći ćete u pisanim uputama "Otvaranje nove poslovne godine.docx"
Zašto ne mogu ažurirati podatke o partneru u šifarniku poslovnih partnera?
Ažuriranje podataka poslovnih partnera i organizacija moguće je samo i isključivo kroz ulogu Partneri i kadrovi.
ERP VIRGA Business - Trgovina i skladišno poslovanje
VIRGA Veleprodaja - Je li moguće i na koji način izmijeniti/nadopuniti komentar na potvrđenoj izlaznoj veleprodajnoj fakturi?
Komentar se može izmijeniti u ulozi VELEPRODAJA pomoću forme Ispravak komentara na fakturi. Detaljnija uputstva su u prilogu (Komentar VP facture.docx)
Zašto mi se u robnoj primci javlja 'Trenutna cijena' 0,00?
Polje Trenutna cijena u robnoj primci prikazuje cijenu artikla prije cijene koja se unosi po primci koja se trenutno kreira.
Ako se radi o artiklu koji se prvi puta zaprima, cijena do ove primke je 0,00.
To je informacija korisniku da stara i nova cijena nisu iste.
Kako mogu otpovrditi robnu primku?
Jednom potvrđeni dokument nije moguće otpotvrditi, već je isti potrebno stornirati. Storno dokumenta vrši se na način da se kroz istu formu u kojoj je originalni dokument kreiran, kreira novi sa vrstom dokumenta storna.
U polje veze na dokument upišu se podaci originalnog dokumenta i povuku se stavke originalnog dokumenta automatizmom sa količinama u minus (uputa u prilogu).
Zašto na zalihama nemam količine za koje sam upravo kreirala robnu primku?
Potrebno je tipkama F7 i F8 potražiti ponovno primku kojom je roba zaprimljena, vjerojatno ista nije potvrđena, već se kod potvrde javljala greška koja je u tom trenutku zanemarena.
Ukoliko je primka zaista potvrđena, potrebno je provjeriti robnu karticu zaprimljenog artikla, moguće je da je zaliha prije primke bila u minusu.
ERP VIRGA E-računi
Zaključio /la sam račun, ali isti nije moguće poslati putem e-računa, ne vidi se u formi E-račun za prihvat i slanje?
Kupac za kojeg se pokušava poslati račun nije upisan u formi E-račun u dijelu Kupci. Nakon unosa kupca i pripadajuće mail adrese za slanje e-računa, račun će se prikazati u dijelu Priprema.
Pripremio/la sam i poslao /ala račun putem e-računa i isti se vidi u dijelu forme Pregled, ali se pojavila greška i račun nije isporučen. Kako da ponovim slanje računa pošto više nije vidljiv u dijelu Priprema?
Potrebno je pronaći taj račun u formi E-račun u dijelu Pregled. Isti se izbriše pritiskom na gumb za brisanje na alatnoj traci, a brisanje se potvrdi pritiskom na tipku F10. Nakon toga je potrebno vratiti se u dio Priprema te osvježiti podatke pomoću tipki F7-F8. Račun će se ponovno prikazati za pripremu i slanje.
ERP VIRGA POS - Kasa program
Kasa javlja prilikom pokušaja ulaska u maloprodajni račun: „Kasa nije dobro inicijalizirana.“
Problem se najčešće javlja prilikom neispravne inicijalizacije POS pisača, molimo provjerite da li je POS pisač ispravno spojen. Ukoliko je POS pisač ispravno spojen kontaktirajte korisničku podršku helpdesk@login.hr za eventualnu rekonfiguraciju kase.
Kasa javlja poruku prilikom preuzimanja podataka sa servera:„Greška prilikom kreiranja lokalne baze.“
Provjerite dostupnost internetske veze, poruka se odnosi na nemogućnost preuzimanja i kreiranja lokalne baze. Kasa može raditi u ovakvom načinu, no ne preuzima nove podatke sa servera ( novo stanje, kalkulacije,... ), u slučaju da problem postoji i nakon provjere dostupnosti Internetske veze kontaktirajte korisničku podršku helpdesk@login.hr
Kasa javlja poruku prilikom preuzimanja podataka sa servera: „Neuspio upis računa na server.“
Provjerite dostupnost internetske veze, poruka se odnosi na nemogućnost upisa izdanih računa. U slučaju da problem postoji i nakon provjere dostupnosti internetske veze kontaktirajte korisničku podršku helpdesk@login.hr
Kasa javlja poruku prilikom prijave kasa operatera : „Greška prilikom čitanja lokalne baze.“
Dogodila se korupcija podataka u lokalnoj bazi, molimo kontaktirajte korisničku podršku helpdesk@login.hr
ERP VIRGA - Računovodstvo i financije
Je li moguće i na koji način učitati podatke iz excela u Temeljnicu glavne knjige?
Moguće je. No podaci u excelu trebaju biti formatirani na odgovarajući način. Za detaljne informacije kako formirati excel i učitati ga direktno u Temljnicu gl.knjige pogledajte uputu iz priloga (Prihvat podataka iz excela u glavnu knjigu.docx).
Na koji način se mogu ispraviti stavke proknjižene na Nalogu Salda konti i Temeljnici glavne knjige?
Za ispravak pogrešnog knjiženja potrebno je pratiti pisane upute. Ukoliko ih nemate, pošaljite upit na helpdesk@login.hr
Kako dobiti uvid u povezane i nepovezane stavke knjiženja?
Za uvid u povezane i nepovezane stavke knjiženja potrebno je pratiti pisane upute. Ukoliko ih nemate, pošaljite upit na helpdesk@login.hr
Kako zatvoriti uplatu sa računom kada postoji razlika u kontu, partneru ili valuti između računa i uplate?
Kada postoje zatvaranja uplate sa računom, a postoji razlika u kontu, partneru ili valuti, u tom slučaju postoji postupak rasknjiženja kroz za to namijenjenu masku. Opis postupka pronaći ćete u prilogu (Rasknjiženje.docx)
ERP VIRGA - Osnovna sredstva
Na koji način mogu obračun amortizacije proknjižiti u glavnu knjigu?
Obračun amortizacije se može jednostavno prihvatiti u Temeljnicu glavne knjige. Opis postupka prihvata je u prilogu (Prihvat amortizacije OS u GK.docx)
ERP VIRGA - Evidencija, plaće i putni nalozi
Kako izvršiti otpotvrdu i ispravak na putnom nalogu koji je već proknjižen?
Uputu za otpotvrdu i/ili ispravak putnog naloga pronaći ćete u prilogu (Ispravak putnog naloga.docx)
Obračunali smo drugi dohodak , međutim nisu se formirali virmani
Prije pokretanja obrade virmana potrebno je u šifarniku Definicije virmana pokrenuti gumb za izradu definicije virmana.
Kako otvoriti novu vrstu naknade u plaćama?
Uputu za otvaranje nove vrste naknade pronaći ćete u prilogu (Otvaranje nove vrste naknade.docx)